Підтримай #SHARITY: Благодійний проєкт ресейл-платформи The Originals і українських дизайнерів

Виручений прибуток з продажу речей іде на реставрацію Центру крові Національного інституту раку в Києві.

16 вересня 2021 року, 12:32

Проблема дефіциту донорської крові досягла національних масштабів. Наразі в Україні її в три рази менше, ніж необхідно, а центри крові потребують капітального ремонту та підтримки. Ініціативи подібного формату ще не було на теренах нашої країни. Щоби зібрати кошти на ремонт центру крові об’єдналися дизайнери, відомі блогери, бізнесмени, представники донорського руху та інші. Чим особлива ця співпраця? Читайте детальніше у статті.

alt text

Що являє собою #SHARITY?

Перша в Україні онлайн ресейл-платформа з продажу та купівлі люксових речей The Originals і донорська платформа ДонорUA об'єдналися довкола проблеми дефіциту крові та її компонентів, а також стану будівель, де донори виявляють бажання врятувати життя пацієнтів.

Разом ми створили благодійний проєкт #SHARITY, до якого долучилася відома українська благодійниця Єлизавета Юрушева, інфлуенсерки Олена Мандзюк, Катя Кузьменко, дизайнерка Марія Маслій. Українські бренди, які підтримали ініціативу, представили для колаборації апсайкл речі в одиничному екземплярі. ArtemKlimchuk доповнив костюм кутюрними аплікаціями, BOBKOVA і Nadya Dzyak реконструювали сорочки з архівних колекцій, MARSALA доповнили класичну модель босоніжок скарбами з дитячої шкатулки, Gunia Project створили керамічну вазу з розписом. Унікальні речі від дизайнерів і одяг з особистого гардеробу Єлизавети Юрушевої, Олени Мандзюк, Каті Кузьменко та Марії Маслій можна придбати на сайті The Originals.

Виручений прибуток піде на реставрацію Центру крові Національного інституту раку в Києві. Ми турбуємося не тільки про те, хто та як часто здає кров, але і в яких умовах це відбувається. Хочемо, щоби центри крові викликали почуття довіри, а не лякали своїм інтер’єром або екстер’єром. Щиро сподіваємося, що цим проєктом зможемо покращити ситуацію в країні та вивести донорство крові та компонентів крові на новий рівень.

alt text

Хто може долучитися до проєкту?

Стати учасником проєкту можуть усі охочі. Для цього достатньо віддати одяг, сумки, взуття чи інше для продажу на платформу The Originals та зазначити, що частину чи всі кошти ви хотіли би передати на підтримку проєкту. Також можете придбати товар. який вам до вподоби. Усі речі, що передбачені для цього проєкту, мають відповідну позначку ДонорUA у правому верхньому куті. Це полегшує пошук речей, виручені гроші з продажу яких ітимуть на благодійність.

«Вірю, що благодійність має бути легкою та комфортною. Саме тому ми об‘єднали можливість ділитися власними речима із шансом упливати на зміни у донорстві, що також за своєю суттю – здатність ділитися. Особисто в мене був і негативний, і позитивний досвід здавання донорської крові. На власному прикладі я знаю, які важливі умови цієї взаємодії», – сказала ініціаторка проєкту Марія Маслій.

Давши друге життя речам, можна дати життя людям. Усього кілька хвилин часу, але вони принесуть користь тим, хто запропонує щось своє, придбає бажане чи піде в центр крові, щоби врятувати життя.

alt text

Чому саме ця ініціатива варта вашої уваги та підтримки?

На теренах України зароджується рух із популяризації донорства. Низка організацій створює різні ініціативи. Команда ДонорUA у тому числі просуває проєкти, де поєднує живопис, музику, кулінарію, фотографію, спорт і т.д. Співпраця із модною індустрією та донорством є першою такою в нашій державі.

«Ми пишамося незвичними колаборціями, які несуть за собою великі зміни в донорський рух. Це – нове віяння, що варте уваги. Хто би міг раніше подумати, що реально поєднати донорство та моду задля того, щоби покращити стан центрів крові? Креативність і прагнення розвивати надихають наші команди до постійного прогресу. Ми покладаємо на цей проєкт великі надії. Певні, що цілі здійсняться та зовсім скоро зможемо похвалитися значними результатами», – сказала головна редакторка ДонорUA Сабріна Вайзер.

Хоча би одна хвилина часу для цієї ініціативи, бажання віддати речі чи придбати їх, залучення друзів або знайомих і т.д. – усе впливатиме на поширення проєкту. Разом – до великих цілей!

alt text

Довідка

The Originals — маркетплейс, який об'єднав в собі зручний шопінг і культові бренди, що стали ближче до покупців. В епоху, коли індустрія моди одна з найшкідливіших для екології, ресейл — вибір усвідомлених покупців. Усі речі, які потрапляють на The Originals, проходять ретельну перевірку експертів і аутентифікацію пристроєм Entrupy — штучним інтелектом, що володіє точністю 99,1%.

Залучені до створення також:

Поділитись:

Підпишись на нашу розсилку, щоб бути в курсі всіх новин та активностей:

Хочеш бути в курсі всіх подій?

В каналі ми публікуємо цікаві факти, дописи, анонси, що пов'язані з донорством крові, сучасними трендами в медицині та використанню інформаційних технологій.