
Розквітай
Кампанія, присвячена красі та користі донорства крові. Поєднує донорство з мистецтвом, модою, фітнесом, культурою харчування, просвітництвом, вечірками.
кількість потенційно
врятованих життів
кількість залучених донорів
кількість міст
кількість людей, що дізнались групу крові

Кампанія #Розквітай спрямована перетворити донорство на життєву філософію, що базується на піклуванні про себе як у фізичному, так і в ментальному сенсі.
Амбасадоркою кампанії стала співачка KOLA
втілювалась спільно з



В межах кампанії втілили такі активності:
Інтерактивна виставка #ПОБАЧ - портрети донорів, доповнені їхніми історіями донорського шляху. Виставка відвідала 8 міст України, загалом її відвідали понад 10 000 глядачів. 32 донори долучились до проєкту, мотивуючи інших своїми історіями.
Відзначення молоді, що вперше стала донором в день свого повноліття. 10 молодих свідомих людей стали донорами в день свого народження по досягненню 18-річчя. В Ужгород, Київ, Рівне, Львів, Харків, Вінницю полетіли привітання і подарунки.



Під спільною назвою #ЗНАЙ ми провели і записали 8 лекцій фахівців-медиків про користь донорства для організму самого донора та подкасти з донорами, які власним прикладом доводять, що донорство є не героїчним вчинком, а частиною лайфстайлу.


Протягом кампанії ми організували і провели 6 донацій у вишах країни для початківців. До донорського руху долучилось 230 нових донорів. Київські, Житомирський та Тернопільський університети взяли участь у донаціях в форматі молодіжної вечірки "Мій перший раз".




Спільно з вітчизняним брендом одягу W8LESS випустили мерч кампанії з символом - квіткою гортензії, весь прибуток з продажу якого був спрямований на розвиток донорського руху.



Під слоганом кампанії проведено 20 виїзних донацій в 9 містах України, де до донорства долучились більше 500 донорів, багато з них - вперше



